Traže se zainteresirani učenici za sudjelovanje u projektu Generacija NOW
Tehnička škola Pula i ove godine sudjeluje u projektu Generacija NOW.
Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) u suradnji s Hrvatskim Telekomom, uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, provodi Internet of Things (IoT) natječaj pod nazivom Generacija NOW.
Projektom su obuhvaćene osnovne i srednje škole, knjižnice, udruge i druge edukacijske ustanove koje rade s djecom i mladima. Projekt se provodi od školske godine 2019./2020.
U ovogodišnjem projektu osim 60 novih ustanova u provedbu projekta uključeno je i 109 ustanova koje su iskazale interes za ponovnim sudjelovanjem, a među njima je i Tehnička škola Pula.
Cilj projekta je povezivati postojeća i nova znanja u području tehnologije pri izradi kreativnih IoT projekata, razvijati kreativnost, inovativnost i razumijevanje modernih tehnologija, stvoriti priliku da učenici realiziraju projekt od koncepta do gotovog modela, da uče jedni od drugih i tako stječu samopouzdanje.
Projekt će se provoditi od studenog 2021. do lipnja 2022. godine, a aktivnosti koje slijede u tom razdoblju su:
Za sve vrijeme trajanja projekta sudionicima će biti na raspolaganju stručna podrška IRIM-ovog tima.
Zainteresirani učenici, koji žele sudjelovanje u projektu mogu se javiti voditelju projekta u Tehničkoj školi Pula Denisu Gentiliniju, nastavniku mentoru, na mail denis.gentilini@skole.hr radi dogovora.
Detaljnije o projektu Generacija NOW i ostalim aktivnostima IRIM-a možete sazna na slijedećem linku https://croatianmakers.hr/hr/generacija-now/.
Obrazovanje |
• Ministarstvo Znanost... |
• Agencija za strukovn... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Postani student |
• Nacionalni centar za... |
• Portal za škole |
• matura.hr |
• Festival znanosti |
• Edutorij |
Dnevni tisak |
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |